Sale circuit breaker In Salarieh Industrial City

circuit breaker-1
circuit breaker-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



مدار شکن یا بریکر های برق برای قطع و وصل اتوماتیک مدار و حفاظت از تجهیزات به کار رفته در برابر آسیب های احتمالی اضافه جریان، اضافه بار و اتصالات کوتاه است.فاده می شوند. کار اصلی مدار شکن ها ( بریکر های برق ) این است. که جریان مدار را بعد از تشخیص خطا بلافاصله قطع کنند. ضمنا از آنها برای ارتباط بین مولدها، ترانسفورماتورها، مصرف کننده ها، خطوط انتقال انرژی و مجزا کننده ها هم است.فاده می شود.

چه در بخش خانگی و چه در بخش صنعتی برای جلوگیری از صدمات اضافه جریان یا سوختن دستگاه ها باید در شرایط اضطراری مانند جریانات اتصال کوتاه و افزایش ولتاژ ناگهانی، مدار را قطع کرد و از تجهیزات محافظت نمود. دو روش معمول و کاربردی است.فاده از کلید های بریکر برق یا فیوز ها هستند . این دو محصول تفاوت هایی با هم دارند که در ادامه آنها را می گوییم:

در اثر جریانات اتصال کوتاه این سیم پیچ شارژ شده و تیغه های فلزی را از هم جدا می کند . بریکر های برق در انواع مختلف مغناطیسی یا حرارتی وجود دارند که جزئیات نحوه کار هر کدام از آنها با هم متفاوت است. اما کارکرد کلی آنها یکی است. و برای محافظت از مدار و تجهیزات به کار می روند .



( Sale ) `s other