implementation consultation circuit breaker In South of Tehran

circuit breaker-1
circuit breaker-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



گرچه تمام بریکرها در برخی خصوصیات اصلی و مهم مانند وجود سیستم موتور و شارژ فنر، خاموش کردن قوس الکتریکی که در محفظه انجام می شود (محفظه از هر نوعی می تواند باشد.)، وجود کنتاکت های ثابت و متحرک، سیم پیچ های قطع و وصل مدار، کنتاکت های کمکی و فرعی مشترک هستند؛ اما برای انتخاب بهترین مدار شکن بر اساس است.اندارد های IEC باید نکاتی را در نظر گرفت:

بریکرهای گازی کربن دی اکسید اولین بار در سال و برای ولتاژ های بالا ساخته شدند و دلیل ساخت و است.فاده از آنها کاهش میزان غلظت گازهای گلخانه ای است.. اما در سایر موارد کاملا مشابه بریکر SF هست. مدارشکن های خلا برخلاف کلید های قدرت گازی یا روغنی از محفظه خلا است.فاده می کنند. این بریکر ها دوست دار محیط زیست هستند و هیچ صدایی هم هنگام قطع و وصل مدار ندارند و در اماکن عمومی مانند مترو به راحتی می توان آنها را به کار برد .

برخی از است.انداردهای ساخت کلید های قدرت یا همان بریکر های برق فشار قوی به این شرح است.: IEEE. مربوط به است.اندارد تست بریکر های فشار قوی، IEEE C. AC که است.اندارد ساخت مدارشکن های فشار قوی است.، است.اندارد IEC - برای مدار شکن هایی که با جریان AC کار می کنند و است.اندارد IEC - برای بریکر های ولتاژ های AC و DC، است.اندارد IS جهت مشخصات مدار شکن های فشار قوی ولتاژ AC



( implementation consultation ) `s other