Sale circuit breaker In lalezar market

circuit breaker-1
circuit breaker-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



مدار شکن یا بریکر های برق برای قطع و وصل اتوماتیک مدار و حفاظت از تجهیزات به کار رفته در برابر آسیب های احتمالی اضافه جریان، اضافه بار و اتصالات کوتاه است.فاده می شوند. کار اصلی مدار شکن ها ( بریکر های برق ) این است. که جریان مدار را بعد از تشخیص خطا بلافاصله قطع کنند. ضمنا از آنها برای ارتباط بین مولدها، ترانسفورماتورها، مصرف کننده ها، خطوط انتقال انرژی و مجزا کننده ها هم است.فاده می شود.

ممکن است. بپرسید فیوز با قطع کننده مدار یا همان بریکر چه تفاوتی دارد؟ باید بگوییم فیوزها یکبار مصرف هستند بعد از است.فاده باید با قطعات جدید تعویض شوند، اما بریکرها قابلیت است.فاده مجدد را نیز دارند و می توان آنها را به صورت دستی یا اتوماتیک تنظیم کرد. تمام بریکرها در اصول کلی کاری که انجام می دهند یکسانند اما شدت جریان، کلاس ولتاژ، نوع قطع کننده مدار و نوع ساختار در هر کدام از آنها متفاوت است..

تمامی مدارشکن‌ها مشخصه‌های مشترکی برای عملکرد خود دارند البته جزئیات کار آن‌ها به ولتاژ کار، میزان جریان و نوع آن‌ها وابسته‌است. یک مدارشکن باید بتواند بروز خطا را در مدار تشخیص دهد؛ در مدارشکن‌های ولتاژ پایین این کار به وسیله قسمتی که در محفظه مدارشکن قرار دارد انجام می‌شود اما در مدارشکن‌های ولتاژ بالا تجهیزات جداگانه‌ای برای تشخیص انواع خطاهای شبکه در نظر گرفته شده‌است. زمانی یک خطا تشخیص داده می‌شود کنتاکت‌های داخل مدارشکن باید باز شوند تا مدار را متوقف کنند. در برخی از مدارشکن‌ها از



( Sale ) `s other