Sale crane In Varamin

crane-1
crane-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شرکت جرثقیل کیان با تکیه بر دانش فنی و با بهره گیری از بازرسین و متخصصین خود اقدام به تست و بازرسی و بررسی عملکرد اجزای جرثقیل ، جهت تعمیرات اساسی و تجهیزات بازسازی و مدرناسیون مهندسی و ارتقاء ایمنی جرثقیل در خدمت مشتریان می باشد.

کُمپانکست (companext) به‌تازگی پلتفرم بین‌المللی ویژه‌ی تولید‌کنندگان تجهیزات، مشتریان صنعتی و ارائه‌دهندگان خدمات صنعتی را راه‌اندازی کرده است.. برای ثبت شرکت و همچنین معرفی محصولات و خدمات خود در این پلتفرم به این آدرس (companext.com) مراجعه نمایید. ارتباط با کمپانکست از طریق شناسه تلگرام designfuture@ ایمیل: info [at] companext.com

شرکت توان سازه کیان تولید کننده جرثقیل، سقفی، بازویی، دروازه، بالابر، اپن وینچ، بالابردلتا فعالیت خود را از سال ۸ آغاز و در سال ۸۵ و با هدف بهبود کیفیت، امنیت و جلب رضایت مشتریان و ارائه راه حل مفید و مقرون به صرفه در خصوص تامین تجهیزات جابجایی، شامل انواع بالابر و جرثقیل ها به صورت کاملا دانش محور رسما به شماره ثبت گردید. در همین راستا کارخانه ای به مساحت متر مربع خریداری و به تجهیزات مدرن با تکنولوژی روز دنیا مجهز گردید و با در نظر گرفتن است.انداردهای معتبر و به پشتوانه تجارب گذشته و به کارگیری از کارشناسان، مهندسین و متخصصین مجرب، امکانات تولید انواع بالابر و جرثقیل های صنعتی تا ظرفیت تن فراهم شد.



( Sale ) `s other