Sale diesel generator In Damavand

diesel generator-1
diesel generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شرکت فنی مهندسی توسعه صنایع دیزلی مبنا با بیش از سال سابقه درخشان در سال به همت تعدادی از مهندسین جوان و توانمند کشور که خلاء وجود شرکتی متکی بر دانش و اطلاعات روز مهندسی با محصولاتی در کلاس جهانی را در صنعت دیزل ژنراتور کشور احساس می‌کردند، با هدف بازگشایی پنجره‌ای نو به صنعت دیزل ژنراتور شروع به فعالیت کرد. پیرو اهداف تعیین شده، ارتقاء دانش فنی صنعت دیزل ژنراتور و به تبع آن ارتقاء کیفیت محصولات ارائه شده به مشتریان و بهبود روش‌های ارائه خدمات پس از فروش در صنعت برق اضطراری را مطابق اهداف و ماموریت‌های ذیل سر لوحه اصلی کار خود قرار داده است..

تعمیرات جزء مهم و اساسی در جامعه امروزی بوده که توجه به آن اهمیت بالایی دارد. هر یک از اجزا و تجهیزات به کار رفته در ژنراتور گازوئیلی گاهی دچار خرابی خواهند شد. در این صورت با آگاهی از قطعات می‌توانید اقدام به تعمیرات آن‌ها کنید. قطعات ژنراتور برق دیزلی که ممکن است. دچار خرابی شوند عبارتند از:

باید زمان تحویل دیزل ژنراتور را در نظر بگیرید و در صورتی که نیاز فوری به تحویل گیری دیزل ژنراتور را را دارید حتماً از دستگاه های موجود فروشنده بازدید و خرید خود را با خیال آسوده انجام دهید، موجودی کالای نماینده فروش کمپانی کوپله کننده نشان دهنده توانایی مالی و اعتبار تجاری و فنی فروشنده می باشد.



( Sale ) `s other