implementation consultation diesel generator In Dizin

diesel generator-1
diesel generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



ممکن است. شما هم از نحوه کارکرد ژنراتور خبر نداشته باشید و ندانید که چطور با آن کار کنید. چگونگی کارکرد ژنراتور دیزلی مسئله حائز اهمیتی است. که باید به آن توجه کنید. نحوه کار به این صورت است. که در ابتدا سوختی که توسط آن دریافت می‌گردد به انرژی مکانیکی تبدیل خواهد شد. پس از اینکه سوخت فرستاده شده توسط مخزن دریافت شد، پمپ سوخت مقدار آن را به وسیله لوله کشی به موتور می‌فرستد و آن نیز قادر به دریافت سوخت مورد نیاز است.. پس از دریافت سوخت، احتراق شروع خواهد شد و با این کار پیستون‌های موجود شروع به حرکت می‌کنند و می‌توانند انرژی مکانیکی تولید کنند.

در خصوص معنی کوپله فابریک قبلا توضیحات کاملی در سایت داده شده است.، اما به طور ساده به جای خرید از کارگاه های کوپله کننده سنتی و بدون دانش مهندسی کشور که ملاک کیفیت تجربه ای است. که بدون دانش علمی بدست آمده نه است.فاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا، بهتر است. دیزل ژنراتور تولید شده در یک خط تولید معتبر، مجهز به دانش فنی و توانمندی علمی و مورد تایید سازنده های موتور و ژنراتور را تهیه و با آسودگی خیال به تکمیل پروژه و یا است.مرار تولید خود بپردازید.

گروه صنعتي ديزل‌ساز با بيش از چهار دهه تجربه در زمينه توليد، مونتاژ و واردات انواع پمپ، الكتروموتور، ديزل ژنراتور، آلترناتور، موتورپمپ، مكانيكال سيل، لوازم کشاورزی و شستشو و همچنین محصولات ساختمانی، با دارا بودن بيش از چهل نمايندگي مختلف از كشورهاي اروپاي غربي، ژاپن و چین و با توجه به توانمندي فني و پشتوانه تجاري، آمادگي خود را جهت ارائه خدمات تجاری، فني و مشاوره‌اي در جهت تامين انواع كالاهاي ذیل در بخش صنعتی، كشاورزي و ساختمانی اعلام مي‌نمايد.



( implementation consultation ) `s other