Sale diesel generator In Islamshahr

diesel generator-1
diesel generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



دیزل ژنراتور تصاکو tsaco نمایندگی انحصاری شرکت آکسا ژنراتور ترکیه در ایران با بیش از سال سابقه در این صنعت است.. شرکت صنایع توسعه مبنا (تصاکو) همچنین بعنوان تولید کننده و تآمین کننده، فروش و خدمات پس از فروش انواع دیزل ژنراتور و ژنراتور گازسوز در این حوضه فعالیت دارد.

دیزل ژنراتور (Diesel Generator) یک دستگاه تولید برق است. که از موتور دیزل برای تولید برق است.فاده می‌کند. در این دستگاه، سوخت دیزل در موتور دیزل سوخته شده و با تولید حرارت، انرژی موتور را تأمین می‌کند و ژنراتور برق تولید می‌کند. این دستگاه از یک موتور دیزل و یک ژنراتور برق تشکیل شده است.. در این دستگاه، موتور دیزل با است.فاده از سوخت گازوئیل، انرژی مورد نیاز برای تولید برق را تأمین می‌کند. این دستگاه‌ها در اندازه‌ها و ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند و می‌توانند به عنوان منبع اصلی برق یا به عنوان پشتیبان در مواقع اضطراری است.فاده شوند.

بهترین دیزا ژنراتور دیزل ژنراتور صفر کارکرد یا نو می باشد و در زمان خرید حتما باید تعداد ساعت کارکرد دیزل ژنراتور را بررسی کنید تا بتوانید از وضعیت و سطح خستگی آن مطلع شوید و از خرید دیزل ژنراتور های دست دوم با زمان کارکرد بالا و مورد است.فاده قرار گرفته در شرایط سخت مانند معدن و تعمیرات نگهداری ضعیف جداً خودداری نمایید.



( Sale ) `s other