implementation consultation diesel generator In Islamshahr

diesel generator-1
diesel generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



مصرف سوخت در دیزل ژنراتورها به عوامل مختلفی از جمله ظرفیت ژنراتور، ساعات کارکرد، بار مصرفی، روش خنک کاری ژنراتور و کیفیت سوخت وابسته است.. با این حال، دیزل ژنراتورهایی که با تکنولوژی سوپرچارژر و توربوشارژر تجهیز شده‌اند، می‌توانند کارایی بالاتری داشته باشند و در نتیجه، مصرف سوخت کمتری داشته باشند. همچنین، دیزل ژنراتورهایی که مجهز به ECU هستند با است.فاده از فناوری‌های مدیریت مصرف سوخت مانند تکنولوژی مدیریت بار و تکنولوژی تنظیم سرعت، نسبت به دیزل ژنراتورهایی که از این تکنولوژی‌ها است.فاده نمی‌کنند، مصرف سوخت کمتری دارند.

قبل از خرید دیزل ژنراتور، باید توان و شکل بار مصرفی شبکه خود را بررسی کنید تا بتوانید توان ژنراتور را به درستی انتخاب کنید. نوع بار های مصرفی، توان های راه اندازی، شرایط بهره برداری و مصرف از دیگر مواردی است. که حتما می بایست قبل از است.عالام قیمت دیزل ژنراتور آن ها را در نظر گرفت.

در بازار فعلی کشور تعیین صلاحیت و قبول اصالت کالا های پیشنهادی خصوصا در زمینه دیزل ژنراتور بسیار دشوار و سخت است.، اما داشتن گواهینامه OEM از سازندگان موتور و ژنراتور قطعا نشانه دقیقی از اصالت و کیفیت محصول خریداری شده خواهد بود!



( implementation consultation ) `s other