Sale diesel generator In Kharazmi Industrial City

diesel generator-1
diesel generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



kVA مخفف کیلوولت-آمپر است. و یک واحد اندازه‌گیری توان برقی است.. kVA توان مشخص شده برای یک دستگاه الکتریکی را نشان می‌دهد و شامل توان اکتیو و توان راکتیو را در بر می‌گیرد. توان اکتیو (Active Power) به مقدار واقعی توانی اشاره دارد که برای کارکرد دستگاه الکتریکی لازم است. و توان راکتیو (Reactive Power) نیز به مقدار توانی اشاره دارد که برای تولید میدان مغناطیسی لازم است.. kVA به عنوان یک واحد سیستمی برای اندازه گیری توان برقی در مصارف صنعتی و تجاری است.فاده می‌شود و برای برق ژنراتورها، ترانسفورماتورها، UPSها و دستگاه‌های برقی دیگر مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

در مقایسه با سایر ژنراتورها، دیزل ژنراتورها نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند. زمان کار طولانی تر و راندمان بالاتری دارند. در نتیجه، دیزل ژنراتورها یک گزینه برق پشتیبان قابل اعتماد برای تأسیسات یا مشاغلی هستند که به دنبال عملکرد قابل اعتماد در هنگام قطع برق یا سایر موارد اضطراری هستند. آنها با طراحی قوی و عملکرد قابل اعتماد خود یک سرمایه گذاری ضروری برای هر کسب و کار یا صاحب خانه ای هستند که به دنبال منبع برق قابل اعتماد و مقرون به صرفه هستند.

در کل، دیزل ژنراتورها به دلیل تولید آلاینده‌های مختلف از جمله دی اکسید کربن، نیتروژن اکسیدها، ذرات معلق و هیدروکربن‌های ناسوخته، به عنوان منابع تولید برق پاک در نظر گرفته نمی‌شوند. با این حال، با بهره‌گیری از فناوری‌های جدید، دیزل ژنراتورهایی تولید شده که با است.فاده از سیستم‌های کاتالیستی و فیلترهای ذرات جامد، میزان آلاینده‌های تولیدی خود را به حداقل ممکن می‌رسانند.



( Sale ) `s other