implementation consultation diesel generator In Khoramdasht Industrial City

diesel generator-1
diesel generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



باید محل نصب دیزل ژنراتور را قبل از خرید در نظر بگیرید، زیرا باید دیزل ژنراتوری انتخاب کنید تا مطابق مکان مورد نظر برای نصب باشد و محل انتخابی نیز باید مناسب بوده و اجازه دسترسی به سرویس و نگهداری آسان را داشته باشد. باید محیط نصب دیزل ژنراتور را هم در نظر بگیرید. در صورت نصب در محیط‌های با میزان گرد و غبار بیشتر، دیزل ژنراتور با سیستم فیلتراسیون هوای قوی‌تر مورد نیاز است.. رساندن هوای مورد نیاز خنک کاری دیزل ژنراتور و بازشوی مناسب جهت خروج هوای گرم دیزل ژنراتور از واجبات است.!

گروه صنعتي ديزل‌ساز با بيش از چهار دهه تجربه در زمينه توليد، مونتاژ و واردات انواع پمپ، الكتروموتور، ديزل ژنراتور، آلترناتور، موتورپمپ، مكانيكال سيل، لوازم کشاورزی و شستشو و همچنین محصولات ساختمانی، با دارا بودن بيش از چهل نمايندگي مختلف از كشورهاي اروپاي غربي، ژاپن و چین و با توجه به توانمندي فني و پشتوانه تجاري، آمادگي خود را جهت ارائه خدمات تجاری، فني و مشاوره‌اي در جهت تامين انواع كالاهاي ذیل در بخش صنعتی، كشاورزي و ساختمانی اعلام مي‌نمايد.

گروه صنعتی هوبارت، به عنوان مجموعه ای تخصصی در زمینه صنعت برق از سال تاسیس گردیده و با عنوان تولید کننده دیزل ژنراتور های صنعتی  پایه گذار الگوی ویژه ای از خدمات مشتری مدارانه می باشد. این گروه با بهره گیری از مهندسین مجرب و متخصصین کارآزموده در زمینه تولید، مشاوره، نظارت، طراحی و اجرای پروژه های برق صنعتی مشغول فعالیت می باشد.



( implementation consultation ) `s other