Sale diesel generator In Malard

diesel generator-1
diesel generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



 ژنراتورهای Aksa نه تنها به دلیل قابلیت اطمینان و کارایی، بلکه به دلیل سازگاری با محیط زیست نیز شناخته شده اند. این شرکت سرمایه گذاری هنگفتی را در تحقیق و توسعه برای تولید ژنراتورهایی انجام داده است. ، تا محصولاتش از نظر زیست محیطی پایدار بوده و سطوح پایینی از آلاینده ها را منتشرکنند. این موضوع باعث شده است. که ژنراتورهای آکسا در میان مصرف کنندگان آگاه به محیط زیست در ایران انتخاب محبوبی باشد.

ژنراتور دیزلی باید به صورت روزانه چک و کنترل شود. به منظور برخورداری از عملکرد درست، می‌توانید آن را در هر بار است.فاده مورد بررسی قرار دهید. کنترل روزانه اجزای ژنراتور گازوئیلی همانند آب رادیاتور، میزان ضد یخ و... مسئله مهمی به شمار می‌رود.

تعهد ما به کیفیت در هر محصولی که تولید می کنیم مشهود است. که همگی مطابق با است.انداردهای بین المللی تولید می شوند و دارای گارانتی و تامین قطعات یدکی برای تمامی محصولات برند آکسا می باشند. علاوه بر این، ما خدمات پس از فروش مطابق با است.انداردهای اروپایی و آمریکایی ارائه می دهیم تا اطمینان دهیم که مشتریان ما مدت ها پس از خرید، پشتیبانی مورد نیاز خود را دریافت می کنند.



( Sale ) `s other