implementation consultation diesel generator In Malard

diesel generator-1
diesel generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



تعهد ما به کیفیت در هر محصولی که تولید می کنیم مشهود است. که همگی مطابق با است.انداردهای بین المللی تولید می شوند و دارای گارانتی و تامین قطعات یدکی برای تمامی محصولات برند آکسا می باشند. علاوه بر این، ما خدمات پس از فروش مطابق با است.انداردهای اروپایی و آمریکایی ارائه می دهیم تا اطمینان دهیم که مشتریان ما مدت ها پس از خرید، پشتیبانی مورد نیاز خود را دریافت می کنند.

از آنجایی که کمپانی های سازنده موتور و ژنراتور رنج های یکسانی (مثلا کاوآ) را تولید میکنند بهترین راه حل یافتن دستگاه مناسب مقایسه آیتم های فنی هر یک در کنار یکدیگر است.، تا قبل از این اینکار به دلیل عدم ارائه اطلاعات دقیق و یکسان از طرف فروشندگان دیزل ژنراتور امکان پذیر نبود، اما حالا با است.فاده از قابلیت مقایسه دیزل ژنراتور های وب سایت تصاکو، شما به راحتی می توانید تک تک دیزل ژنراتور های موجود در بازار ایران را با هم مقایسه کنید

در کل، دیزل ژنراتورها به دلیل تولید آلاینده‌های مختلف از جمله دی اکسید کربن، نیتروژن اکسیدها، ذرات معلق و هیدروکربن‌های ناسوخته، به عنوان منابع تولید برق پاک در نظر گرفته نمی‌شوند. با این حال، با بهره‌گیری از فناوری‌های جدید، دیزل ژنراتورهایی تولید شده که با است.فاده از سیستم‌های کاتالیستی و فیلترهای ذرات جامد، میزان آلاینده‌های تولیدی خود را به حداقل ممکن می‌رسانند.



( implementation consultation ) `s other