Sale diesel generator In Parand

diesel generator-1
diesel generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



تنها شرکت خارجی معتبر در زمینه تولید دیزل زنراتور که هنوز در ایران فعال است. شرکت آکسا ژنراتور می باشد و شرکت تصاکو نمایندگی‌ انحصاری برند آکسا (َAKSA) در ایران است.. آکسا یکی از برندهای معتبر و معروف در زمینه تولید ژنراتورهای برق و محصولات مرتبط با آن است. که در بیش از کشور دنیا فعالیت دارد. شرکت تصاکو نیز با بیش از سال سابقه درخشان در زمینه فروش، نصب و خدمات پس از فروش دیزل ژنراتورهای برق اضطراری ، به عنوان شعبه و نمایندگی ‌انحصاری آکسا در ایران با حضور مدیر منطقه ای شرکت آکسا در تهران ، محصولات این شرکت را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

ژنراتور دیزلی باید به صورت روزانه چک و کنترل شود. به منظور برخورداری از عملکرد درست، می‌توانید آن را در هر بار است.فاده مورد بررسی قرار دهید. کنترل روزانه اجزای ژنراتور گازوئیلی همانند آب رادیاتور، میزان ضد یخ و... مسئله مهمی به شمار می‌رود.

قطعا کمپانی های معتبر کوپله کننده دیزل ژنراتور تمامی دیزل ژنراتور ها را قبل از ارسال برای مشتری به طور کامل تست کرده و از عملکرد دستگاه مطلع می شوند، لذا فروشنده می بایست تمامی این تست ریپورت ها را شامل موتور، ژنراتور، کل پکیج دیزل ژنراتور را به شما ارائه دهد تا از اصالت کالا و سلامت دستگاه قبل از خرید اطمینان حاصل کنید.



( Sale ) `s other