Sale diesel generator In Sharyar

diesel generator-1
diesel generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



تعهد ما به کیفیت در هر محصولی که تولید می کنیم مشهود است. که همگی مطابق با است.انداردهای بین المللی تولید می شوند و دارای گارانتی و تامین قطعات یدکی برای تمامی محصولات برند آکسا می باشند. علاوه بر این، ما خدمات پس از فروش مطابق با است.انداردهای اروپایی و آمریکایی ارائه می دهیم تا اطمینان دهیم که مشتریان ما مدت ها پس از خرید، پشتیبانی مورد نیاز خود را دریافت می کنند.

کاربرد اصلی دیزل ژنراتورها تولید برق در مواقع اضطراری، بحران های بلایای طبیعی و به عنوان یک نیروگاه‌های موقتی است.. این دستگاه‌ها برای تأمین برق در مکان‌هایی که به دلیل شرایط خاص (مانند بحران قطع برق یا محدودیت‌های مصرف برق) نیاز به تأمین برق مجزا از شبکه دارند، است.فاده می‌شوند. همچنین، دیزل ژنراتورها در مکان‌هایی که به دلیل عدم دسترسی به شبکه برق، مانند پروژه های فرا ساحل، معادن و مناطق دور افتاده، که نیاز به یک منبع تأمین برق مستقل دارند، مورد است.فاده قرار می‌گیرند.علاوه بر کاربرد در مواقع اضطراری، دیزل ژنراتورها در صنایع و سایر بخش‌های اقتصادی نیز است.فاده می‌شوند. برای مثال، در صنایع نفت، گاز و معدن، کشتیرانی، ساختمان سازی و . . . دیزل ژنراتورها به عنوان منبع تأمین برق پشتیبانی از مجموعه ها است.فاده می‌شوند.

گروه صنعتی هوبارت، به عنوان مجموعه ای تخصصی در زمینه صنعت برق از سال تاسیس گردیده و با عنوان تولید کننده دیزل ژنراتور های صنعتی  پایه گذار الگوی ویژه ای از خدمات مشتری مدارانه می باشد. این گروه با بهره گیری از مهندسین مجرب و متخصصین کارآزموده در زمینه تولید، مشاوره، نظارت، طراحی و اجرای پروژه های برق صنعتی مشغول فعالیت می باشد.



( Sale ) `s other