Sale diesel generator In South of Tehran

diesel generator-1
diesel generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



 همچنین نسبت به سایر منابع تامین برق نیاز به نگهداری کمتری دارند. علاوه بر این، موتورهای دیزل کارآمدتر و بادوام تر هستند و آنها را برای محیط های سخت مناسب می کند. دیزل ژنراتورها نسبت هوا به سوخت(AFR) کمتری نیاز دارند و در مناطقی که دما و فشار هوا بالاتر یا کمتر از حد معمول است. نسبت به سایر ژنراتورها کارایی بهتری دارند.

باید از کیفیت و برند دیزل ژنراتور اطمینان حاصل کنید. برندهای معتبر و با تجربه در تولید موتور دیزل ژنراتورها مثل کامینز، میتسوبیشی، پرکینز، دوسان-هیوندایی و ولوو با کیفیت بالا و پرچم دار این صنعت هستند. در زمینه ساخت آلترناتور ( ژنراتور) نیز کمپانی های است.مفرد و مکالته حرف اول را در صنعت میزنند و کمپانی آکسا ژنراتور به عنوان یکی از سه کمپانی برتر تولید دیزل ژنراتور در جهان، بهترین انتخاب در ایران به شمار می رود.

این انرژی به دینام وارد می‌گردد و در نتیجه جای خود را به انرژی الکتریکی می‌دهد. دینام قطعه‌ای است. که وظیفه آن تولید جریان الکتریکی بوده و می‌تواند با دریافت انرژی مکانیکی، آن را به الکتریکی تبدیل کند. بعد از اینکه جریان الکتریکی تولید شد می‌توان این جریان را وارد قسمت‌های دیگر کرد و آن را به جریان برق تبدیل نمود. خرید دیزل ژنراتوری به شما کمک می‌کند در مکان‌هایی که برق سیم کشی وجود ندارد، با به کار گیری آن از برق کافی بهره مند شوید.



( Sale ) `s other