implementation consultation diesel generator In Tehran stone Industrial City

diesel generator-1
diesel generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



 همچنین نسبت به سایر منابع تامین برق نیاز به نگهداری کمتری دارند. علاوه بر این، موتورهای دیزل کارآمدتر و بادوام تر هستند و آنها را برای محیط های سخت مناسب می کند. دیزل ژنراتورها نسبت هوا به سوخت(AFR) کمتری نیاز دارند و در مناطقی که دما و فشار هوا بالاتر یا کمتر از حد معمول است. نسبت به سایر ژنراتورها کارایی بهتری دارند.

 ژنراتورهای Aksa نه تنها به دلیل قابلیت اطمینان و کارایی، بلکه به دلیل سازگاری با محیط زیست نیز شناخته شده اند. این شرکت سرمایه گذاری هنگفتی را در تحقیق و توسعه برای تولید ژنراتورهایی انجام داده است. ، تا محصولاتش از نظر زیست محیطی پایدار بوده و سطوح پایینی از آلاینده ها را منتشرکنند. این موضوع باعث شده است. که ژنراتورهای آکسا در میان مصرف کنندگان آگاه به محیط زیست در ایران انتخاب محبوبی باشد.

این انرژی به دینام وارد می‌گردد و در نتیجه جای خود را به انرژی الکتریکی می‌دهد. دینام قطعه‌ای است. که وظیفه آن تولید جریان الکتریکی بوده و می‌تواند با دریافت انرژی مکانیکی، آن را به الکتریکی تبدیل کند. بعد از اینکه جریان الکتریکی تولید شد می‌توان این جریان را وارد قسمت‌های دیگر کرد و آن را به جریان برق تبدیل نمود. خرید دیزل ژنراتوری به شما کمک می‌کند در مکان‌هایی که برق سیم کشی وجود ندارد، با به کار گیری آن از برق کافی بهره مند شوید.



( implementation consultation ) `s other