Sale diesel generator In lalezar market

diesel generator-1
diesel generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



تعمیرات جزء مهم و اساسی در جامعه امروزی بوده که توجه به آن اهمیت بالایی دارد. هر یک از اجزا و تجهیزات به کار رفته در ژنراتور گازوئیلی گاهی دچار خرابی خواهند شد. در این صورت با آگاهی از قطعات می‌توانید اقدام به تعمیرات آن‌ها کنید. قطعات ژنراتور برق دیزلی که ممکن است. دچار خرابی شوند عبارتند از:

به زبان ساده از دلال، شرکت واسطه، شرکت هایی که صرفاً کار بازرگانی می کنند و هیچ سر رشته ای از کالایی که نیاز به پشتیبانی و نگهداری فنی ویژه دارند خرید نکنید، و در صورت ادعای داشتن نمایندگی از طرف فروشنده، حتماً و حتماً آن را از کمپانی اصلی است.علام بگیرید، ضمنا مراقب باشید که کمپانی اصلی واقعی باشد و وجود خارجی داشته باشد! چون بارها اتفاق افتاده که بعضی افراد سود جو با طراحی یک وب سایت و ثبت یک دامنه در یک کشور اروپایی ضمن ادعای سازنده خارجی بودن، به خودشان در ایران نمایندگی انحصاری داده و از این طریق در حال کلاهبرداری از مشتریان بی تجربه هستند.

دیزل ژنراتور از موتور دیزل ، آلترناتور(ژنراتور) ، سیستم سوخت رسانی ، سیستم خنک کاری ،سیستم تنظیم ولتاژ، سیستم کنترل ، به عنوان اجزاء اصلی تشکیل شده است. . همچنین، دیزل ژنراتور ممکن است. مجهز به قطعات و اجزای انتخابی دیگری مانند سیستم تابلو ATS ، سیستم تابلو سنکرون، سیستم کانوپی صداگیری و سیستم اگزوز سوپر سایلنت باشد.



( Sale ) `s other