Sale diesel generator In qarchak Industrial City

diesel generator-1
diesel generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



kVA مخفف کیلوولت-آمپر است. و یک واحد اندازه‌گیری توان برقی است.. kVA توان مشخص شده برای یک دستگاه الکتریکی را نشان می‌دهد و شامل توان اکتیو و توان راکتیو را در بر می‌گیرد. توان اکتیو (Active Power) به مقدار واقعی توانی اشاره دارد که برای کارکرد دستگاه الکتریکی لازم است. و توان راکتیو (Reactive Power) نیز به مقدار توانی اشاره دارد که برای تولید میدان مغناطیسی لازم است.. kVA به عنوان یک واحد سیستمی برای اندازه گیری توان برقی در مصارف صنعتی و تجاری است.فاده می‌شود و برای برق ژنراتورها، ترانسفورماتورها، UPSها و دستگاه‌های برقی دیگر مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

 همچنین نسبت به سایر منابع تامین برق نیاز به نگهداری کمتری دارند. علاوه بر این، موتورهای دیزل کارآمدتر و بادوام تر هستند و آنها را برای محیط های سخت مناسب می کند. دیزل ژنراتورها نسبت هوا به سوخت(AFR) کمتری نیاز دارند و در مناطقی که دما و فشار هوا بالاتر یا کمتر از حد معمول است. نسبت به سایر ژنراتورها کارایی بهتری دارند.

شرکت فنی مهندسی توسعه صنایع دیزلی مبنا با بیش از سال سابقه درخشان در سال به همت تعدادی از مهندسین جوان و توانمند کشور که خلاء وجود شرکتی متکی بر دانش و اطلاعات روز مهندسی با محصولاتی در کلاس جهانی را در صنعت دیزل ژنراتور کشور احساس می‌کردند، با هدف بازگشایی پنجره‌ای نو به صنعت دیزل ژنراتور شروع به فعالیت کرد. پیرو اهداف تعیین شده، ارتقاء دانش فنی صنعت دیزل ژنراتور و به تبع آن ارتقاء کیفیت محصولات ارائه شده به مشتریان و بهبود روش‌های ارائه خدمات پس از فروش در صنعت برق اضطراری را مطابق اهداف و ماموریت‌های ذیل سر لوحه اصلی کار خود قرار داده است..



( Sale ) `s other