یکی از نکات جالب در گیمپلی بازی این است. که وقتی شما از جاده خاکی به سنگفرش و یا آسفالت تغییر جهت میدهید لرزشهای ماشین نیز بر خلاف دو شماره قبلی تغییر خواهند کرد و متناسب با جاده حرکتی شما لرزش را احساس خواهید کرد و کدمسترز تلاش بسیار زیادی کرده است. تا حس درست و صحیحی را به کاربر القاء کند.
با این اقدام کدمسترز، عاشقان سینهچاک Dirt دچار نارضایتی شدید شده و کامنتهای فراوانی در این مورد در صفحه فیسبوک این شرکت نوشته شد و ایمیلهای فراوانی نیز به سوی این شرکت روانه گردید تا در نهایت کدمسترز تصمیم گرفت که در نسخه سوم هر دو گروه آرکید و حرفهای را راضی نگاه داشته و تصمیم را بر عهده خود شما بگذارد که کدام سبک را دوست داشته باشید.
Dirt یک تجربه بسیار عالی در زمینه ریسینگ و به خصوص در کلاس خودروهای رالی با جاده ها و سبک های متنوع رانندگی است. که با نوآوری در بخش مولتیپلیر به خوبی ممتاز بودن عنوان خود را یادآوری میکند و یک فرصت است.ثنایی و مغتنم برای کسانی است. که دوست دارند با راندن خودروهای دهه و دوباره به خاطرات قدیمی و یا جوانی خود بازگردند.
یکی از نکات آزاردهنده در این بخش همان تاکید بر ثبت Vip Pass است. که البته برای کپیبازان که کد پشت جلدی برای بازی آنها وجود نخواهد داشت، آزار دهنده است. و اگر شما بازی را بصورت ارجینال خریده باشید علاوه بر بازشدن ماشینهای سفارشی در پارکینگ، دیگر از شر تذکر بازی برای وارد کردن کد در هر بار وارد شدن به بازی خلاص خواهید شد.
لیست ماشینها بسیار وسیع و گسترده است. و شما میتوانید سوار مینیکوپر پتموس که سریال عروسکی پت پستچی به افتخار او ساخته شد، شده و فیات لانسیا را که خود شخصا سوار آن شدهام تا پژو s که نسخه ساده و اریجینال آن به بازارهای ایران راه پیدا کرده است. را نیز تجربه کنید.