Rent dump In Islamshahr

dump-1
dump-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;

برای آن که تعریف این فایل بهتر در اذهان جای گیرد؛ لازم به ذکر است. که یادآوری شود که این نوع فایل نسخه پشتیبان از سیستم عامل گوشی شما می باشد که برای ریکاوری کردن رام از آن مورد کاربست واقع می گردد. بنابراین دامپ یا می تواند یک بک آپ از کل سیستم عامل گوشی شما باشد و یا اینکه از یک فایل خاصی تنها بک آپ بگیرد. آنچه در مورد این فایل مهم است. همین بک آپ گرفتن از سیستم عامل گوشی است. که مورد آموزش کارآموزان و علاقه مندان به حوزه تعمیرات موبایل قرار می گیرد.

به واقع می توان اذعان داشت که این فایل برای ترمیم بوت و پروگرام هارد مورد کاربرد واقع می گردد. کاربرد این فایل در ترمیم بوت در راستای تهیه نسخه پشتیبان از سیستم فایل هاست که این فایل از فایل ها بک آپ می گیرد. به واقع دامپ از کل سیستم فایل، نسخه پشتیبان تهیه می کند تا در ترمیم بوت این نسخه به کار آید.



( Rent ) `s other