Sale dump In Islamshahr

dump-1
dump-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



حال که متوجه موضوع پامپ و دامپ شده اید، شاید این سوال برای شما پیش بیاید که از چه طریقی می توانید پامپ و دامپ را تشخیص داد؟ شما نمی توانید به صورت کاملا واضح پامپ را تشخیص بدهید اما می توانید تا حدودی آن ها را ببینید و متوجه شوید اما نه به طور دقیق.

زمانی که تقاضا بالا برود و قیمت آن رمز ارز افزایش یابد، حال افراد کلاهبردار رمز ارز های خود را با بالاترین قیمت می فروشند و اینجا بازار به صورت شارپی نزولی می شود. حال دیگر افرادی که وارد بازار شده اند ضرر می کنند. زمانی که این اتفاق می افتد به اصطلاح می گویند که دامپ اتفاق افتاده است.. متاسفانه بازار رمز ارز ها بسیار از پروژه پامپ و دامپ است.قبال می کند زیرا بسیار راحت می توان این موضوع را در بازار ارز های دیجیتال وارد نمود.دامپ به صورت لغوی به معنی کاهش و افت است..دامپ کاملا بر خلاف پامپ می باشد.نحوه ایجاد آن به این صورت است. که سرمایه گذاران برای یک سهم و یا ارز خاص شروع به وارد کردن سرمایه می کنند.مثلا قیمت یک سهم یا ارز بالا رفته و اکنون گروهی از سرمایه گذاران تمایل دارند که قیمت را کاهش دهند .بنابراین شروع به وارد کردن سرمایه در آن ارز می کنند .و به این ترتیب قیمت آن سهم یا ارز کاهش می یابد.سرمایه گذاران با است.فاده از دامپ کردن تریدرهایی که در اوج قیمت ارز یا سهم مذکور را خریداری کرده اند را فریب داده و دوباره با قیمت کم از آن ها می خرند .و این چرخه بارها و بارها ادامه می یابد.

همانطور که پیش تر اشاره کردیم پامپ و دامپ ها به دو صورت کوتاه مدت و بلند مدت هستند .در نوع کوتاه مدت ارز در چند دقیقه یا ثانبه به بالاترین قیمت خود می رسد .در این نوع افراد بیشتری باید مشارکت کنند .معمولا برای ایجاد یک پامپ چندثانیه ای یا دقیقه ای یک زمان تعیین می شود و که بر اساس آن



( Sale ) `s other