Sale dump In North of Tehran

dump-1
dump-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



قیمت ${ coin.farsi_name }, ${ symbol } امروز معادل ${ price } می باشد. تغییرات این ارز در ساعت گذشته ${ price_change_percent_pure } می باشد. ارزش کل بازار ارز دیجیتال ${ symbol }، معادل ${market_cap} است. و همچنین ارزش بازار ${ coin.farsi_name } در ساعته گذشته حدودا ${ market_cap_change }می باشد. شایان ذکر است. حجم کل معاملات ارز ${ symbol } به ارزش ${ total_volume } می باشد.بالاترین قیمت ${ coin.farsi_name } در ساعته گذشته معادل ${ high_h } و پایین ترین قیمت ${ coin.name } در ساعته گذشته ${ low_h } می باشد.

همانطور که گفتیم در یک زمان، سرمایه داران با وارد نمودن مبلغ هنگفتی سرمایه به بازار و با تبلیغات دروغین، قیمت یک رمز ارز را افزایش می دهند. حال زمانی که افراد دیگر برای خرید رمز ارز بکوشند و همچنین تقاضا بالا برود، قطعا قیمت آن ارز نیز بالا می رود و سوددهی زیاد می دهد.

حال که متوجه موضوع پامپ و دامپ شده اید، شاید این سوال برای شما پیش بیاید که از چه طریقی می توانید پامپ و دامپ را تشخیص داد؟ شما نمی توانید به صورت کاملا واضح پامپ را تشخیص بدهید اما می توانید تا حدودی آن ها را ببینید و متوجه شوید اما نه به طور دقیق.



( Sale ) `s other