Sale dump In Parand Industrial City

dump-1
dump-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



حال که متوجه موضوع پامپ و دامپ شده اید، شاید این سوال برای شما پیش بیاید که از چه طریقی می توانید پامپ و دامپ را تشخیص داد؟ شما نمی توانید به صورت کاملا واضح پامپ را تشخیص بدهید اما می توانید تا حدودی آن ها را ببینید و متوجه شوید اما نه به طور دقیق.

حال با افزایش مبلغ آن ارز، پامپر ها پس از سوددهی سرمایه خود را بیرون می آوردن و این دلیل سبب می شود تا این رمز ارز به صورت شارپی ریزش کند و باعث ضرر های مالی برای افرادی که این رمز ارز را خریداری کردند بشود. شما می توانید با در نظر داشتن راه هایی که پیش تر آوردیم، تا حدودی پامپ دامنپ را پیش بینی کنید.

قیمت ${ coin.farsi_name }, ${ symbol } امروز معادل ${ price } می باشد. تغییرات این ارز در ساعت گذشته ${ price_change_percent_pure } می باشد. ارزش کل بازار ارز دیجیتال ${ symbol }، معادل ${market_cap} است. و همچنین ارزش بازار ${ coin.farsi_name } در ساعته گذشته حدودا ${ market_cap_change }می باشد. شایان ذکر است. حجم کل معاملات ارز ${ symbol } به ارزش ${ total_volume } می باشد.بالاترین قیمت ${ coin.farsi_name } در ساعته گذشته معادل ${ high_h } و پایین ترین قیمت ${ coin.name } در ساعته گذشته ${ low_h } می باشد.



( Sale ) `s other