Rent dump In Payetakht Industrial City

dump-1
dump-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



زمانی که تقاضا بالا برود و قیمت آن رمز ارز افزایش یابد، حال افراد کلاهبردار رمز ارز های خود را با بالاترین قیمت می فروشند و اینجا بازار به صورت شارپی نزولی می شود. حال دیگر افرادی که وارد بازار شده اند ضرر می کنند. زمانی که این اتفاق می افتد به اصطلاح می گویند که دامپ اتفاق افتاده است.. متاسفانه بازار رمز ارز ها بسیار از پروژه پامپ و دامپ است.قبال می کند زیرا بسیار راحت می توان این موضوع را در بازار ارز های دیجیتال وارد نمود.دامپ به صورت لغوی به معنی کاهش و افت است..دامپ کاملا بر خلاف پامپ می باشد.نحوه ایجاد آن به این صورت است. که سرمایه گذاران برای یک سهم و یا ارز خاص شروع به وارد کردن سرمایه می کنند.مثلا قیمت یک سهم یا ارز بالا رفته و اکنون گروهی از سرمایه گذاران تمایل دارند که قیمت را کاهش دهند .بنابراین شروع به وارد کردن سرمایه در آن ارز می کنند .و به این ترتیب قیمت آن سهم یا ارز کاهش می یابد.سرمایه گذاران با است.فاده از دامپ کردن تریدرهایی که در اوج قیمت ارز یا سهم مذکور را خریداری کرده اند را فریب داده و دوباره با قیمت کم از آن ها می خرند .و این چرخه بارها و بارها ادامه می یابد.

اما یکی از اصلی ترین کاربردهای دامپ در خصوص ترمیم بوت خودنمایی می کند. پیش از این در خصوص ترمیم بوت سخن به میان آوردیم. اگر باز هم مطلبی برای شما مبهم می باشد، پیشنهاد می کنیم به مطالب گذشته در خصوص ترمیم بوت که در مقاله نکات کلیدی در راستای ترمیم بوت و مشکلات نرم افزاری مراجعه نمایید تا فهم ادامه مطلب برای شما راحت تر گردد. در اینجا با فرض اینکه با بوت کردن و ترمیم بوت آشنایی کامل دارید، به کاربرد دامپ در ترمیم بوت اشاره می کنیم.

تعداد کوین های در گردش این ارز معادل ${ circulating_supply } می باشد. همچنین کلیه کوین ها یا توکن های ارز ${ symbol } که قبلا تولید شده اند، یا است.خراج شده اند، به همراه کوین هایی که هنوز صادر نشده اند،معادل ${ max_supply } است..قیمت ${ coin.farsi_name } در تاریخ ${ ath_date }، ath زده است.، یعنی به بالاترین قیمت خود رسیده است.. که میتوانگفت بالاترین قیمت ${ coin.farsi_name } معادل ${ ath } می باشد. و در تاریخ ${ atl_date }، ${ symbol } پایینترین قیمت خود را که معادل ${ atl } می باشد را تجربه کرده است..



( Rent ) `s other