Sale dump In Payetakht Industrial City

dump-1
dump-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



اگر بخواهیم در خصوص قابلیت های دامپ سخن به میان آوریم؛ لازم به توضیح است. که اذعان داریم این نوع فایل دربردارنده برخی از قابلیت هایی و کارایی هایی است. که در مورد آموزش قرار داده می شود. به واقع قابلیت این فایل زمانی خودنمایی می کند که بخواهید رام گوشی را ویرایش نمایید و یا اینکه در صدد پروگرام کردن هارد و یا آیسی گوشی باشید. در خصوص کارایی های این نوع فایل نیز باید گفت برای تعویض هارد اصولا تعمیرکاران موبایل پس از خارج ساختن هارد معیوب و پیش از نصب هارد جدید باید فایل اولیه مربوط به مدل گوشی را روی هارد پروگرام کرد. اصطلاحا به این فایل، دامپ اطلاق می گردد.

برای آن که تعریف این فایل بهتر در اذهان جای گیرد؛ لازم به ذکر است. که یادآوری شود که این نوع فایل نسخه پشتیبان از سیستم عامل گوشی شما می باشد که برای ریکاوری کردن رام از آن مورد کاربست واقع می گردد. بنابراین دامپ یا می تواند یک بک آپ از کل سیستم عامل گوشی شما باشد و یا اینکه از یک فایل خاصی تنها بک آپ بگیرد. آنچه در مورد این فایل مهم است. همین بک آپ گرفتن از سیستم عامل گوشی است. که مورد آموزش کارآموزان و علاقه مندان به حوزه تعمیرات موبایل قرار می گیرد.

اما یکی از اصلی ترین کاربردهای دامپ در خصوص ترمیم بوت خودنمایی می کند. پیش از این در خصوص ترمیم بوت سخن به میان آوردیم. اگر باز هم مطلبی برای شما مبهم می باشد، پیشنهاد می کنیم به مطالب گذشته در خصوص ترمیم بوت که در مقاله نکات کلیدی در راستای ترمیم بوت و مشکلات نرم افزاری مراجعه نمایید تا فهم ادامه مطلب برای شما راحت تر گردد. در اینجا با فرض اینکه با بوت کردن و ترمیم بوت آشنایی کامل دارید، به کاربرد دامپ در ترمیم بوت اشاره می کنیم.



( Sale ) `s other