Sale and Buy dump In West of Tehran

dump-1
dump-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



لازم به ذکر است. که با است.فاده از راه هایی می توان پامپ و دامپ را تشخیص داد. برای مثال انتشار اخبار کذب درباره رمز ارز، افزایش ناگهانی آمار خرید و تبلیغالت گسترده در ارتباط با یک ارز دیجیتال ناشناخته می توانند از راه های تشخیص پامپ و دامپ باشند.

همانطور که پیش تر اشاره کردیم پامپ و دامپ ها به دو صورت کوتاه مدت و بلند مدت هستند .در نوع کوتاه مدت ارز در چند دقیقه یا ثانبه به بالاترین قیمت خود می رسد .در این نوع افراد بیشتری باید مشارکت کنند .معمولا برای ایجاد یک پامپ چندثانیه ای یا دقیقه ای یک زمان تعیین می شود و که بر اساس آن

قیمت ${ coin.farsi_name }, ${ symbol } امروز معادل ${ price } می باشد. تغییرات این ارز در ساعت گذشته ${ price_change_percent_pure } می باشد. ارزش کل بازار ارز دیجیتال ${ symbol }، معادل ${market_cap} است. و همچنین ارزش بازار ${ coin.farsi_name } در ساعته گذشته حدودا ${ market_cap_change }می باشد. شایان ذکر است. حجم کل معاملات ارز ${ symbol } به ارزش ${ total_volume } می باشد.بالاترین قیمت ${ coin.farsi_name } در ساعته گذشته معادل ${ high_h } و پایین ترین قیمت ${ coin.name } در ساعته گذشته ${ low_h } می باشد.



( Sale and Buy ) `s other