Sale dynamo In Parand

dynamo-1
dynamo-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



معماری وب سایتی تخصصی در زمینه معماری و عمران پا به این عرصه نهاد. ما در ابتدا فعالیت خویش را بر پایه اصول پنج گانه کیفیت خدمات و محصولات , احترام , مشتری مداری , افزایش و گسترش دانش و ارائه مطالب و مقالات جدید روز دنیا گسترش می دهیم. ما در سیاست کاری خود سعی کرده ایم بهترین قیمت و بهترین کیفیت را برای متفاوت بودن انتخاب کنیم. در حال حاظر طیف فعالیت معمار روی برخی موضوعات تخصصی چون آموزش معماری ( آموزش Revit , آموزش اتوکد Auto CAD , آموزش اسکیس ، راندوف کروکی ، شیت بندی , آموزش تری دی مکس , آموزش فتوشاپ در معماری ) , طرح معماری ( طرح , طرح , طرح , طرح , طرح ) , نقشه های معماری , دکوراسیون داخلی و خارجی , تحقیق , برنامه های فیزیکی , دانلود نرم افزار های معماری , جزوه و کتاب های درسی ( کتاب های معماری , کتاب های عمران , کتاب های نایاب معماری , بهترین کتاب های معماری و عمران ) و .... می چرخد. معماری در چرخه فعالیت خود هدف ها و برنامه های بزرگی برای اجرا دارد.

برای نمونه ایجاد یک شیت در رویت کار اسانی بوده اما در برخی پروژه ها ممکن برای ایجاد همین یک شیت است. ، نیاز به ایجاد ۵ الی برگ جدید داشته باشیم و این خود به معنای تعداد زیادی کلیک تکرای و خسته کننده می باشد. در این شرایط اگر از پلاگین داینامو در رویت است.فاده شود ، می توان همین فرآیند ساخت شیت را فقط ظرف چند ثانیه و به کمک شیت های موجود در نماهای مدل انجام داده. از این رو صدها دستور در رویت وجود دارد که میتوان ان را با داینامو خودکار کرده .میتوان با نصب داینامو و تنظیم ان روی یک گره به بدون باز کردن داینامو عملیات خودکار مورد نظر را در رویت انجام داده

 در داینامو شما به کتابخانه گره ها دسترسی داشته و به کمک این گره ها می توانید ایده های دلخواه خود را مدلسازی و طراحی کنید. در نتیجه پلاگین داینامو، به روند کلی طراحی و مدلسازی کمک خیلی زیادی کرده و باعث میشود تا طرح هایی خلاقانه تر را در کوتاه ترین زمان به وسیله نرم افزار رویت خلق نمایید.



( Sale ) `s other