Sale dynamo In Varamin

dynamo-1
dynamo-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



آیا می‌دانید داینامو چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ داینامو یک افزونه و پلاگین کاربردی با قابلیت های منحصر به فرد می‌باشد که به طور اختصاصی برای نرم افزار رویت در معماری طراحی شده است.. این افزونه ابتدا به عنوان یک پلاگین برای نرم افزار رویت Revit ساخته شده بود اما پس از است.قبال بی نظیر کاربران از داینامو، کمپانی

آپادمی یکی از معتبرترین و بروزترین وبسایت‌های آموزش آنلاین در ایران است. که با بهره‌گیری از مدرسین مجرب و متخصص تلاش می‌کند تا بهترین و با کیفیت‌ترین آموزش‌ها را در رشته‌های معماری، عمران و گرافیک و ...در اختیار مخاطبین خود قرار دهد. تولید ویدیوها، مقالات و پادکست‌های آموزشی به همراه برگزاری سمینارهای تخصصی تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های آپادمی است..

داینامو شامل یک زبان برنامه نویسی متن باز و بصری Visual است. . این زبان برنامه نویسی به شما این امکان را می دهد که با انتخاب کامپوننت هایی از کتابخانه ( قبل با خطوط  کد نویسی شده آماده شده ) یا با نوشتن کد، ابزار، دستورها جدیدی ساخته شده است. تا بتوان همزمان الگوریتم هایی را ایجاد کرده که منجر به تولید مدل های سه بعدی میشوند.برقراری ارتباط دیداری، سیستمی و هندسی بین بخش های مختلف طرح، یک عامل کلیدی در پروسه طراحی است.. روند انجام کار، این ارتباطات را از ایده اولیه تا طرح نهایی تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل برنامه نویسی ایناجازه را میدهد تا جریان کاری را، با الگوریتم های موجود ایجاد کنیم.



( Sale ) `s other