Sale engine servo In Chahrdangeh

engine servo-1
engine servo-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شرکت آروین صنعتگران تیوان (سهامی خاص) با الهام از رویکرد فوق و با هدف تامین تجهیزات صنایع بزرگ و کوچک کشور، با برند تخصصی Hanixs در سال تاسیس گردید و به صورت اختصاصی در زمینه تولید و تامین تجهیزات و قطعات برق صنعتی و اتوماسیون صنعتی فعالیت می نماید. محصولات Hanixs در گام اول با درایوهای فرکانس متغییر (اینورتر)، اسپندل و سروو موتور پا به عرصه محصولات اتوماسیون صنعتی نهاده است. و افقی وسیع در تولید و تامین محصولات تخصصی اتوماسیون و برق صنعتی در صنعت کشور پیش رو دارد.

سروو موتورهای چرخش پیوسته(continuous rotation servo motor)، سروویی است. که دامنه حرکت آن محدود نیست. به جای اینکه اجازه دهید سیگنال ورودی تعیین کند که سروو باید در کدام موقعیت بچرخد، چرخش مداوم سروو ورودی را به سرعت خروجی و جهت مرتبط می‌کند. حرکت بی حد و حصر این موتورها به آنها اجازه می‌دهد در هر دو جهت CW و CCW حرکت کنند.

توجه داشته باشید که هدایت یک سروموتور خیلی راحت تر از دیگر مدل های موتور می‌باشد. با است.فاده از یک است.پر موتور، شما به راحتی می‌توانید این محصول را مدیریت کنید یا اینکه قطب آن را تغییر دهید. ولی متاسفانه در زمینه مدیریت است.پ موتور، شما با این مورد مواجه نیستید. چرا که مدیریت یک است.پ موتور نسبتا پیچیده تر از دیگر مدل های موتور می‌باشد. برای مدیریت یک است.پ موتور شما باید به دنبال است.فاده از یک سری ابزار ها و تکنولوژی های خاص باشید.



( Sale ) `s other