Sale engine servo In Firozkooh Industrial City

engine servo-1
engine servo-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



تعمیرکاران سروو موتور افرادی با ادعای زیاد هستند اما تعداد محدودی از آنها مسلط به تعمیر درست سروو موتور هستند. مراحل زیادی در تعمیر سروو موتور وجود دارد که باید بررسی شوند. مشکل‌ترین مرحله در تعمیر فیدبک و تنظیم مجدد همراستایی است.. این مرحله کوچک تعمیر، کلید تعمیر دقیق سروو موتور است.، بدون همراستاسازی کامل، بقیه تعمیرات سروو موتور بی ربط و بدردنخور است..

سرو موتورهای ساده از پتانسیومتر مقاومتی به جای انکودر در بخش حسگر برای تعیین موقعیت است.فاده می‌کنند. سرو موتور همیشه با سرعت کامل می‌چرخد یا متوقف می‌شود. این نوع سروموتور در کنترل حرکت صنعتی کاربرد زیادی ندارد، اما اساس سرووهای ساده و ارزان مورد است.فاده در مدل های رادیویی را تشکیل می‌دهد و با است.پر موتورها رقابت می‌کند. پتانسیومتر باعث ایجاد نویز الکتریکی و سایش در این سروو موتور ها می شود.

آخرین روش دسته بندی انواع موتور سرو مربوط به سرعت حرکت و نحوه حرکت است.. همانطور که گفته شد این محصولات در دو دسته بندی اصلی یعنی مدل های سنکرون و آسنکرون در بازار به فروش می‌رسند. این دسته بندی معمولا برای موتور های ای سی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. موتور های ای سی سرعت خود را با فرکانس منبع تعیین می‌کنند. زمانی که سرعت موتور با فرکانس یکسان باشد، موتور سنکرون است.. زمانی که سرعت با فرکانس یکسان نباشد، موتور آسنکرون می‌شود. توجه به این مسئله می‌تواند به صورت مستقیم پروژه شما را تحت تاثیر خود قرار دهد. چرا که موتور های سنکرون به گونه ای طراحی شده‌اند تا به شما اجازه مدیریت سرعت بر اساس فرکانس را بدهند.



( Sale ) `s other