موتور با یک سیگنال الکتریکی، آنالوگ یا دیجیتال، کنترل میشود که میزان حرکتی را که نشان دهنده موقعیت نهایی شفت است.، تعیین میکند. نوعی از انکودر به عنوان حسگر عمل کرده و فیدبکی از سرعت و موقعیت را ارائه میکند. این مدار مستقیماً در محفظه موتور تعبیه شده است. که معمولاً مجهز به سیستم چرخ دنده است..
در طی یک ارزیابی اولیه، یک بازرسی بصری برای بررسی قطعاتی مانند شفت، خار، گیره کلاهک انتهایی، کلمپ ها و کانکتورها انجام میشود. پس از بازرسی، یک آزمایش با ولتمتر انجام میگیرد که مقایسه ای از ولتاژ افزایشی یا کاهشی در است.اتور است. که آیا است.اتور نیاز به بازپیچی سیم پیچ دارد یا خیر.
هر دو این ابزار ها، یک سری مزایا و محدودیت های خاص را در خود جای دادهاند. توجه به مزایا و محدودیت های قرار گرفته در این محصولات به شما کمک میکند تا خرید خوبی را تجربه کنید. از جمله مهم ترین مزایای سرو میتوان به داشتن سرعت بالا و مدیریت راحت اشاره کرد. مهم ترین مزایای است.پ موتور هم عبارت اند از مواردی همچون داشتن قطب های بالا تر و کنترل درایو بهتر. بر اساس همین اطلاعات، شما میتوانید خرید خود را ثبت نمایید.
برای انجام همراستاسازی کامل، تعمیرکار باید از یک سیستم همراستایی بسیار گران قیمت است.فاده کند. به دلیل همین هزینه و عدم توانایی تعمیر قطعات الکترونیکی دستگاه فیدبک است. که بسیاری از شرکت های تعمیر، سروو موتور را تعمیر نمیکنند.
ورودی کنترلر آن یک سیگنال (آنالوگ یا دیجیتال) است. که موقعیت قرارگیری شفت خروجی را نشان میدهد. سرو موتور با نوعی انکودر موقعیت همگام میشود تا بازخورد موقعیت و سرعت را ارائه دهد. در ساده ترین حالت، فقط موقعیت اندازه گیری میشود. موقعیت اندازه گیری شده خروجی با موقعیت فرمان صادره ورودی در کنترلر مقایسه شده. اگر موقعیت خروجی با موقعیت مورد نیاز متفاوت باشد، یک سیگنال خطا تولید میشود که باعث میشود موتور در هر جهتی که لازم است. بچرخد تا شفت خروجی را به موقعیت مناسب برساند. با نزدیک شدن به موقعیت ها، سیگنال خطا به صفر میرسد و موتور متوقف میشود.