implementation consultation engine servo In North of Tehran

engine servo-1
engine servo-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شرکت آروین صنعتگران تیوان (سهامی خاص) با الهام از رویکرد فوق و با هدف تامین تجهیزات صنایع بزرگ و کوچک کشور، با برند تخصصی Hanixs در سال تاسیس گردید و به صورت اختصاصی در زمینه تولید و تامین تجهیزات و قطعات برق صنعتی و اتوماسیون صنعتی فعالیت می نماید. محصولات Hanixs در گام اول با درایوهای فرکانس متغییر (اینورتر)، اسپندل و سروو موتور پا به عرصه محصولات اتوماسیون صنعتی نهاده است. و افقی وسیع در تولید و تامین محصولات تخصصی اتوماسیون و برق صنعتی در صنعت کشور پیش رو دارد.

اگر شما به موتور با ظرفیت بالا نیازی ندارید، دلیلی هم برای خرید موتور های خیلی قوی و بزرگ وجود ندارد. همچنین، اگر شما به یک موتور با ظرفیت بالا نیاز دارید، دلیلی برای خرید چند موتور کوچک با ظرفیت معمولی وجود ندارد. البته، اگر شما هم در زمینه خرید این محصول تجربه ندارید بهتر است. که قبل از اقدام برای خرید با یک تیم فنی و کارشناسی مشورت کنید تا با هیچ مشکل خاصی در این زمینه مواجه نشوید. مشورت با کارشناسان همیشه نتایج مطلوبی را به همراه دارد.

درب بازکن های اتوماتیک؛ سوپرمارکت ها و ورودی های بیمارستان نمونه های بارز درب بازکن های خودکار هستند که توسط موتورهای سروو کنترل می شوند. سیگنال باز شدن از طریق صفحه فشاری کنار در برای دسترسی معلولان باشد یا از طریق فرستنده رادیویی که در بالای سر قرار دارد.



( implementation consultation ) `s other