Sale engine servo In Pakdasht

engine servo-1
engine servo-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



آنالیز بر اساس جریان کاری، کموتاسیون و چرخش روتور را می‌توان به عنوان مهم ترین روش های دسته بندی این محصول شناسایی کرد. بر اساس چرخش روتور این محصولات در دو دسته بندی سنکرون یا آسنکرون در بازار به فروش می‌رسند. بر اساس دسته بندی کموتاسیون هم این محصولات در دو دسته بندی با جاروبک یا بدون جاروبک در اختیار متقاضیان قرار خواهند گرفت.

ورودی کنترلر آن یک سیگنال (آنالوگ یا دیجیتال) است. که موقعیت قرارگیری شفت خروجی را نشان می‌دهد. سرو موتور با نوعی انکودر موقعیت همگام می‌شود تا بازخورد موقعیت و سرعت را ارائه دهد. در ساده ترین حالت، فقط موقعیت اندازه گیری می‌شود. موقعیت اندازه گیری شده خروجی با موقعیت فرمان صادره ورودی در کنترلر مقایسه شده. اگر موقعیت خروجی با موقعیت مورد نیاز متفاوت باشد، یک سیگنال خطا تولید می‌شود که باعث می‌شود موتور در هر جهتی که لازم است. بچرخد تا شفت خروجی را به موقعیت مناسب برساند. با نزدیک شدن به موقعیت ها، سیگنال خطا به صفر می‌رسد و موتور متوقف می‌شود.

سرو موتورها بخشی از یک سیستم کنترل حلقه بسته هستند و از چندین بخش تشکیل شده‌اند که شامل مدار کنترل، سروو موتور، شفت، پتانسیومتر، چرخ دنده‌های محرک، تقویت‌کننده و انکودر یا حل‌گر است.. سروو موتورها نیاز به یک کنترلر نسبتاً پیچیده دارند. کنترلر مهمترین قسمت سروو موتور است. که به طور خاص برای این منظور طراحی و است.فاده می‌شود.



( Sale ) `s other