implementation consultation engine servo In Payetakht Industrial City

engine servo-1
engine servo-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



ابتدا صفحه محافظ پشتی و به دنبال آن محفظه انکودر و انکودر برداشته می‌شود، در حالی که کابل کشی با دقت جداسازی می‌گردد. سپس کلاهک انتهایی برداشته شده و روتور از است.اتور به بیرون کشیده می شود. در اینجا روتور و شفت به صورت بصری بازرسی و بررسی می‌شوند. سپس اقدام به برداشتن یاتاقان ها، هوزینگ، محفظه یاتاقان و همچنین ترمز می‌گردد.

تعمیرکاران سروو موتور افرادی با ادعای زیاد هستند اما تعداد محدودی از آنها مسلط به تعمیر درست سروو موتور هستند. مراحل زیادی در تعمیر سروو موتور وجود دارد که باید بررسی شوند. مشکل‌ترین مرحله در تعمیر فیدبک و تنظیم مجدد همراستایی است.. این مرحله کوچک تعمیر، کلید تعمیر دقیق سروو موتور است.، بدون همراستاسازی کامل، بقیه تعمیرات سروو موتور بی ربط و بدردنخور است..

شرکت آروین صنعتگران تیوان (سهامی خاص) با الهام از رویکرد فوق و با هدف تامین تجهیزات صنایع بزرگ و کوچک کشور، با برند تخصصی Hanixs در سال تاسیس گردید و به صورت اختصاصی در زمینه تولید و تامین تجهیزات و قطعات برق صنعتی و اتوماسیون صنعتی فعالیت می نماید. محصولات Hanixs در گام اول با درایوهای فرکانس متغییر (اینورتر)، اسپندل و سروو موتور پا به عرصه محصولات اتوماسیون صنعتی نهاده است. و افقی وسیع در تولید و تامین محصولات تخصصی اتوماسیون و برق صنعتی در صنعت کشور پیش رو دارد.



( implementation consultation ) `s other