Sale engine servo In Sahand Industrial City

engine servo-1
engine servo-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



سرو موتورهای ساده از پتانسیومتر مقاومتی به جای انکودر در بخش حسگر برای تعیین موقعیت است.فاده می‌کنند. سرو موتور همیشه با سرعت کامل می‌چرخد یا متوقف می‌شود. این نوع سروموتور در کنترل حرکت صنعتی کاربرد زیادی ندارد، اما اساس سرووهای ساده و ارزان مورد است.فاده در مدل های رادیویی را تشکیل می‌دهد و با است.پر موتورها رقابت می‌کند. پتانسیومتر باعث ایجاد نویز الکتریکی و سایش در این سروو موتور ها می شود.

سروو موتورهای پیچیده تر از انکودرهای چرخشی مطلق و نوری برای اندازه گیری سرعت شفت خروجی و یک درایو با سرعت متغیر برای کنترل سرعت موتور است.فاده می‌کنند. گاهی از انکودرهای افزایشی و انکودرهای خطی نیز در کنترل موقعیت است.فاده می‌کنند. هر دوی این پیشرفت‌ها، معمولاً در ترکیب با یک الگوریتم کنترل PID، به سرو موتور اجازه می‌دهند تا سریع‌تر و دقیق‌تر به موقعیت فرمان داده شده و با

آنالیز بر اساس جریان کاری، کموتاسیون و چرخش روتور را می‌توان به عنوان مهم ترین روش های دسته بندی این محصول شناسایی کرد. بر اساس چرخش روتور این محصولات در دو دسته بندی سنکرون یا آسنکرون در بازار به فروش می‌رسند. بر اساس دسته بندی کموتاسیون هم این محصولات در دو دسته بندی با جاروبک یا بدون جاروبک در اختیار متقاضیان قرار خواهند گرفت.



( Sale ) `s other