implementation consultation flexo cartons In East of Tehran

flexo cartons-1
flexo cartons-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در مقایسه با سایر روش های چاپ، چاپ بسته بندی فلکسو دارای قیمت واحد پایین و راندمان تولید انبوه با است.فاده از جوهرهای پایه آب است.. شرکت‌ها از flexo برای ایجاد طرح‌ها، آرم‌ها و پیام‌های چشم‌نواز بر روی صندوق‌های پستی یا تجارت الکترونیک است.اندارد خود است.فاده می‌کنند. اکثر جعبه های حمل و نقل چاپ یک رنگ فلکسو هستند.

چاپ بلوک پایه ایده آل - به عنوان مثال. آرم ها با سرعت پرس فوق العاده بالا اجرا می شود سازگار با محیط زیست - جوهرهای غیر سمی مبتنی بر آب هزینه تولید کمتر - نسبت به لمینت لیتو مقرون به صرفه - امکان چاپ و برش را در اجرا فراهم می کند همه کاره - روی طیف وسیعی از بسترها چاپ می شود

چاپ فلکسو : فرآیند چاپ فلکسو توسط یک دستگاه چاپ چند رنگ بر روی کارتن یا جعبه انجام می شود که برای ورقه های کارتن و جعبه مسطح است.فاده می شود. چاپ فلکسو به صورت چند مرحله ای اجرا می شود که بستگی به رنگ بندی کارتن و جعبه دارد معمولا به صورت تک رنگ تا پنج رنگ می باشد. قابل ذکر است. که در ایران دستگاه رنگ و رنگ بیشتر است.فاده می شود. کلیشه های ژلاتینی با توجه به رنگ های مورد است.فاده در جعبه یا کارتن در دستگاه چاپ فلکسو قرار می گیرند. و چاپ فلکسو روی کارتن و جعبه انجام می شود .



( implementation consultation ) `s other