implementation consultation flexo cartons In Islamshahr

flexo cartons-1
flexo cartons-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



چاپ بلوک پایه ایده آل - به عنوان مثال. آرم ها با سرعت پرس فوق العاده بالا اجرا می شود سازگار با محیط زیست - جوهرهای غیر سمی مبتنی بر آب هزینه تولید کمتر - نسبت به لمینت لیتو مقرون به صرفه - امکان چاپ و برش را در اجرا فراهم می کند همه کاره - روی طیف وسیعی از بسترها چاپ می شود

شرکت صنایع بسته بندی برزین کارتن پارس ، از شما دوستان دعوت به عمل می آورد تا در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته، از غرفه این مجموعه واقع در *محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران - سالن ۵ - غرفه * بازدید به عمل آورید.

چاپ فلکسو : فرآیند چاپ فلکسو توسط یک دستگاه چاپ چند رنگ بر روی کارتن یا جعبه انجام می شود که برای ورقه های کارتن و جعبه مسطح است.فاده می شود. چاپ فلکسو به صورت چند مرحله ای اجرا می شود که بستگی به رنگ بندی کارتن و جعبه دارد معمولا به صورت تک رنگ تا پنج رنگ می باشد. قابل ذکر است. که در ایران دستگاه رنگ و رنگ بیشتر است.فاده می شود. کلیشه های ژلاتینی با توجه به رنگ های مورد است.فاده در جعبه یا کارتن در دستگاه چاپ فلکسو قرار می گیرند. و چاپ فلکسو روی کارتن و جعبه انجام می شود .



( implementation consultation ) `s other