implementation consultation flexo cartons In Kharazmi Industrial City

flexo cartons-1
flexo cartons-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در همین راستا با هدف ارتقاء کیفیت با نصب خط تولید ورق کارتن با عرض متر با توان تولید انواع کنگره های فلوتینگ B, C, E قادر به تولید انواع کارتن سه لایه و پنج لایه با هر نوع کنگره ای می باشد. همچنین با نصب ماشین آلات جدید تمام اتوماتیک چاپ فلکسو High-Graphic هفت() رنگ و دایکات اتوماتیک Bobst و لب چسب با امکانات منگنه و لاک باتم (Lock Bottom) به طور همزمان توانسته است. در کنار محصولات کارخانجات داخلی، بخش عمده ای از تولیدات خود را صادر نماید.

چاپ فلکسو : فرآیند چاپ فلکسو توسط یک دستگاه چاپ چند رنگ بر روی کارتن یا جعبه انجام می شود که برای ورقه های کارتن و جعبه مسطح است.فاده می شود. چاپ فلکسو به صورت چند مرحله ای اجرا می شود که بستگی به رنگ بندی کارتن و جعبه دارد معمولا به صورت تک رنگ تا پنج رنگ می باشد. قابل ذکر است. که در ایران دستگاه رنگ و رنگ بیشتر است.فاده می شود. کلیشه های ژلاتینی با توجه به رنگ های مورد است.فاده در جعبه یا کارتن در دستگاه چاپ فلکسو قرار می گیرند. و چاپ فلکسو روی کارتن و جعبه انجام می شود .

در مقایسه با سایر روش های چاپ، چاپ بسته بندی فلکسو دارای قیمت واحد پایین و راندمان تولید انبوه با است.فاده از جوهرهای پایه آب است.. شرکت‌ها از flexo برای ایجاد طرح‌ها، آرم‌ها و پیام‌های چشم‌نواز بر روی صندوق‌های پستی یا تجارت الکترونیک است.اندارد خود است.فاده می‌کنند. اکثر جعبه های حمل و نقل چاپ یک رنگ فلکسو هستند.



( implementation consultation ) `s other