implementation consultation flexo cartons In lalezar market

flexo cartons-1
flexo cartons-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



چاپ فلکسوگرافی تصاویری با کیفیت بالا با خطوط واضح و رنگ های زنده تولید می کند. همچنین ثبت دقیقی را ارائه می دهد که تضمین می کند چاپ به درستی روی جعبه تراز شده است.. چاپ فلکسوگرافی یک گزینه مقرون به صرفه برای چاپ مقادیر زیادی جعبه است.. این به این دلیل است. که از صفحاتی است.فاده می کند که می توانند مجدداً است.فاده شوند و فرآیند چاپ نسبتاً سریع است..

در همین راستا با هدف ارتقاء کیفیت با نصب خط تولید ورق کارتن با عرض متر با توان تولید انواع کنگره های فلوتینگ B, C, E قادر به تولید انواع کارتن سه لایه و پنج لایه با هر نوع کنگره ای می باشد. همچنین با نصب ماشین آلات جدید تمام اتوماتیک چاپ فلکسو High-Graphic هفت() رنگ و دایکات اتوماتیک Bobst و لب چسب با امکانات منگنه و لاک باتم (Lock Bottom) به طور همزمان توانسته است. در کنار محصولات کارخانجات داخلی، بخش عمده ای از تولیدات خود را صادر نماید.

هنگام ارسال مشخصات آثار هنری خود به ارائه دهنده حامل تصویر فلکسو، از جمله اطلاعات برش قالب برای اطمینان از چاپ نهایی واضح بسیار مهم است.. در حالی که ممکن است. در برخی از کارهای فلکسو نقصی رخ دهد ، درک مواد مناسب برای است.فاده برای هر کار می تواند زمان توقف چاپ را کاهش دهد و چاپ های شما را نزدیک به کمال نگه دارد.



( implementation consultation ) `s other