Sale foam In Ayene varzan Industrial City

foam-1
foam-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کارخانه فوم فومیران با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات صنعتی در ایران، در حال حاضر بیشترین میزان تناژ و تنوع تولید فوم در کشور را به خود اختصاص داده است.. محصولات کارخانه تولید لایه ورق برای تولید لایه ورق، رول فوم، انواع کفپوش‌ها، دیوارپوش‌ و سایر محصولات فرآوری ما، علاوه بر عرضه در ایران، به جهان نیز صادر می‌شود. ما قادر به تولید محصولات متناسب با نیاز شما با ویژگی‌های سفارشی را داریم. ضمنا ما آماده ارائه هرگونه

قبل از آنکه هر طرحي انجام پذيرد ، مشخصا تعيين خطري که بايد مورد حفاظت قرار بگيرد ضروري مي باشد . اين تنها به معني تعيین ابعاد محيط خطر نمي باشد بلکه نوع سوخت ، ميزان دسترسي به منابع تغذيه ، طبقه بندي محيط ، شرايط محيط، منبع آب و مشخصات شبکه آب سايت در طراحي نهايي سيتم داراي اهميت مي باشد.

مخلوط شدن  آب با نسبتی از کنساتره فوم توسط Proportioner Device (متنساب کننده) تشکیل محلول فوم را خواهد داد و ترکیب محلول فوم با هوا (در نازل‌ها، فوم چمبرها و …) منجر به حباب‌های فوم خواهد شد. که از این حباب ها با توزیع و تخلیه مناسب عملیات اطفا را انجام می‌دهند. در شکل زیر یکی از روش‌های تولید فوم را مشاهده می‌نمایید. در ادامه با انواع سیستم‌های متناسب کننده (Proportioner Device) و نحوه اطفا و نحوه طراحی این سیستم آشنا خواهید شد.



( Sale ) `s other