Sale foam In Malard

foam-1
foam-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



سیستم  Bladder Tank از دو مخزن که درون یکدیگر قرار می گیرند، تشکیل شده است.. برای اینکه مخزن داخلی بتواند انعطاف پذیر باشد، باید از جنس Thermo plastic ساخته شود. محتوی داخل مخزن داخلی معمولاً فوم می باشد. مخزن خارجی نیز از جنس کربن است.یل است. که این مخزن حاوی آب می باشد و باعث فشرده شدن مخزن حاوی فوم و خروج فوم از مخزن می شود. سیستم Bladder Tank گنجایش – لیتر را در حالت های افقی و عمودی داشته و توانایی تزریق فوم با گنجایش % و % را دارد. بخش تانک تحت فشار طبق است.اندارد ASME Seo. VIII طراحی و اجرا می شود.

تجهيزات مورد است.فاده در سيستم اطفاء حريق بوسيله فوم تا حدودي مشابه تجهيزات سيستم اطفاء حريق به وسيله آب است. با اين تفاوت که در این سيستم ، علاوه بر مخازن آب از نازلهاي فوم ، شيرهاي اتوماتيک، پمپها . . . و مخازن مخصوص فوم است.فاده مي گردد.

طیف محصولات مجموعه‌ی فومیران بسیار گسترده است.. انواع کفپوش و دیوارپوش (تاتامی، لاستیکی و فومی)، فوم رول، انواع لایه ورق فومی، فوم بسته بندی، فوم صنایع کیف و کفش، فوم قطعه سازی و خودرویی، فوم برای ملزومات نظامی، فوم تولیدات پزشکی، فوم های عایق کاری، فوم کاردستی و بلندر گلسازی و محصولات فرآوری، قسمتی از توانایی‌های ما در تولید



( Sale ) `s other