implementation consultation foam In Malard

foam-1
foam-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



سیستم  Bladder Tank از دو مخزن که درون یکدیگر قرار می گیرند، تشکیل شده است.. برای اینکه مخزن داخلی بتواند انعطاف پذیر باشد، باید از جنس Thermo plastic ساخته شود. محتوی داخل مخزن داخلی معمولاً فوم می باشد. مخزن خارجی نیز از جنس کربن است.یل است. که این مخزن حاوی آب می باشد و باعث فشرده شدن مخزن حاوی فوم و خروج فوم از مخزن می شود. سیستم Bladder Tank گنجایش – لیتر را در حالت های افقی و عمودی داشته و توانایی تزریق فوم با گنجایش % و % را دارد. بخش تانک تحت فشار طبق است.اندارد ASME Seo. VIII طراحی و اجرا می شود.

شرکت ایمنی و مهندسی آترون با بهره گیری از نیروهای متخصص، کارشناسان داخلی و بین المللی و پرسنل مجرب و با است.فاده از است.انداردهای روز دنیا مانند است.اندارد NFPA، BSI، LPCB، UL و FM طراحی سیستم های اعلام و اطفاء حریق را انجام داده و با است.فاده از تجهیزات  دارای است.اندارد پروژه های مربوطه را اجرا و راه اندازی می نماید.

يكي ديگر از عوامل موثر در اطفاء حريق با فوم بستگي به حبابهاي توليد شده ايي دارد كه نتيجه مخلــــوط شدن ( كنسانتره فوم+ آب + هوا ) است.. اين حبابهاي پر شده از هوا بر روي سطح مايع مشتعل شناور شده وبه همين دليل بين سوخت مشتعل و اكسيژن ايجاد فاصله نموده و موجب خفه شدن شعله مي شود كه نهايتـــــاً اطفاء حريق را در پي خواهد داشت.



( implementation consultation ) `s other