Sale foam In Pardis

foam-1
foam-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



کنسانتره فوم ماده اصلی تولید فوم است. و از نظر تنوع دارای گستره ی وسیعی می باشد که متناسب با نیاز سیستم انتخاب و طراحی می شود. فوم پس از تهیه باید به درستی در محل آتش سوزی توزیع شود. لوازم گوناگونی وجود دارد که با است.فاده از آنها توزیع مناسب فوم صورت می گیرد. این لوازم باید طبق نیاز انتخاب و طراحی شوند. این تجهیزات شامل موارد زیر می باشد:

تجهيزات مورد است.فاده در سيستم اطفاء حريق بوسيله فوم تا حدودي مشابه تجهيزات سيستم اطفاء حريق به وسيله آب است. با اين تفاوت که در این سيستم ، علاوه بر مخازن آب از نازلهاي فوم ، شيرهاي اتوماتيک، پمپها . . . و مخازن مخصوص فوم است.فاده مي گردد.

کارخانه فوم فومیران با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات صنعتی در ایران، در حال حاضر بیشترین میزان تناژ و تنوع تولید فوم در کشور را به خود اختصاص داده است.. محصولات کارخانه تولید لایه ورق برای تولید لایه ورق، رول فوم، انواع کفپوش‌ها، دیوارپوش‌ و سایر محصولات فرآوری ما، علاوه بر عرضه در ایران، به جهان نیز صادر می‌شود. ما قادر به تولید محصولات متناسب با نیاز شما با ویژگی‌های سفارشی را داریم. ضمنا ما آماده ارائه هرگونه



( Sale ) `s other