Sale foam In Salarieh Industrial City

foam-1
foam-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این سیستم از جمله سیستم های تولید فوم است. که ساده و از نظر اقتصادی به صرفه می باشد. نیروی لازم برای این پمپ از طریق یک توربین آبی کوپل شده که آب وارد آن شده و باعث چرخش توربین می شود، تأمین می گردد. این سیستم توانایی نصب بر روی تجهیزات فوم موبایل، اطفاء حریق مخازن، ماشین های آتش نشانی، آشیانه های فرودگاه ها و... را دارد.

مجموعه صنعتی پرشین فوم از سال فعالیت خود را در زمینه تولید انواع محصولات فومی و لاستیک آغاز نمود. این شرکت تولیدکننده عمده کفپوش‌های ورزشی و تاتامی مورد است.فاده در مهدکودک‌ها و اماکن ورزشی، محصولات فومی شنا، یوگا و ایروبیک و ورق‌های فومی و اسفنجی مورد است.فاده در صنایع کیف و کفش تجهیزات ورزشی، قطعات صنعت خودروسازی و قطعات ارتوپدی و پزشکی می‌باشد.

مخلوط شدن  آب با نسبتی از کنساتره فوم توسط Proportioner Device (متنساب کننده) تشکیل محلول فوم را خواهد داد و ترکیب محلول فوم با هوا (در نازل‌ها، فوم چمبرها و …) منجر به حباب‌های فوم خواهد شد. که از این حباب ها با توزیع و تخلیه مناسب عملیات اطفا را انجام می‌دهند. در شکل زیر یکی از روش‌های تولید فوم را مشاهده می‌نمایید. در ادامه با انواع سیستم‌های متناسب کننده (Proportioner Device) و نحوه اطفا و نحوه طراحی این سیستم آشنا خواهید شد.



( Sale ) `s other