Sale foam In Shams abad Industrial City

foam-1
foam-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



يكي ديگر از عوامل موثر در اطفاء حريق با فوم بستگي به حبابهاي توليد شده ايي دارد كه نتيجه مخلــــوط شدن ( كنسانتره فوم+ آب + هوا ) است.. اين حبابهاي پر شده از هوا بر روي سطح مايع مشتعل شناور شده وبه همين دليل بين سوخت مشتعل و اكسيژن ايجاد فاصله نموده و موجب خفه شدن شعله مي شود كه نهايتـــــاً اطفاء حريق را در پي خواهد داشت.

مخلوط شدن  آب با نسبتی از کنساتره فوم توسط Proportioner Device (متنساب کننده) تشکیل محلول فوم را خواهد داد و ترکیب محلول فوم با هوا (در نازل‌ها، فوم چمبرها و …) منجر به حباب‌های فوم خواهد شد. که از این حباب ها با توزیع و تخلیه مناسب عملیات اطفا را انجام می‌دهند. در شکل زیر یکی از روش‌های تولید فوم را مشاهده می‌نمایید. در ادامه با انواع سیستم‌های متناسب کننده (Proportioner Device) و نحوه اطفا و نحوه طراحی این سیستم آشنا خواهید شد.

طیف محصولات مجموعه‌ی فومیران بسیار گسترده است.. انواع کفپوش و دیوارپوش (تاتامی، لاستیکی و فومی)، فوم رول، انواع لایه ورق فومی، فوم بسته بندی، فوم صنایع کیف و کفش، فوم قطعه سازی و خودرویی، فوم برای ملزومات نظامی، فوم تولیدات پزشکی، فوم های عایق کاری، فوم کاردستی و بلندر گلسازی و محصولات فرآوری، قسمتی از توانایی‌های ما در تولید



( Sale ) `s other