Sale foam In South of Tehran

foam-1
foam-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شرکت ایمنی و مهندسی آترون با بهره گیری از نیروهای متخصص، کارشناسان داخلی و بین المللی و پرسنل مجرب و با است.فاده از است.انداردهای روز دنیا مانند است.اندارد NFPA، BSI، LPCB، UL و FM طراحی سیستم های اعلام و اطفاء حریق را انجام داده و با است.فاده از تجهیزات  دارای است.اندارد پروژه های مربوطه را اجرا و راه اندازی می نماید.

لازم به توضيح است. که در مواردي که مواد قابل اشتعال از مواد نفتي قطبي تشکيل شده باشند ، بايستي از فوم مقاوم در برابر حلالها است.فاده گردد. اساس عملکرد اين سيستم بدين گونه است. که در هنگام اطفاء ،سيستم آب و فوم را به نسبت معيني در يک تناسب ساز يا Propionerv ترکيب کرده و از طريق شبکه لوله کشي به نازلهاي نصب شده در محيط رسانيده و عمليات اطفاء را انجام مي دهد.

يكي ديگر از عوامل موثر در اطفاء حريق با فوم بستگي به حبابهاي توليد شده ايي دارد كه نتيجه مخلــــوط شدن ( كنسانتره فوم+ آب + هوا ) است.. اين حبابهاي پر شده از هوا بر روي سطح مايع مشتعل شناور شده وبه همين دليل بين سوخت مشتعل و اكسيژن ايجاد فاصله نموده و موجب خفه شدن شعله مي شود كه نهايتـــــاً اطفاء حريق را در پي خواهد داشت.



( Sale ) `s other