Sale foam In Varamin

foam-1
foam-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



سیستم  Bladder Tank از دو مخزن که درون یکدیگر قرار می گیرند، تشکیل شده است.. برای اینکه مخزن داخلی بتواند انعطاف پذیر باشد، باید از جنس Thermo plastic ساخته شود. محتوی داخل مخزن داخلی معمولاً فوم می باشد. مخزن خارجی نیز از جنس کربن است.یل است. که این مخزن حاوی آب می باشد و باعث فشرده شدن مخزن حاوی فوم و خروج فوم از مخزن می شود. سیستم Bladder Tank گنجایش – لیتر را در حالت های افقی و عمودی داشته و توانایی تزریق فوم با گنجایش % و % را دارد. بخش تانک تحت فشار طبق است.اندارد ASME Seo. VIII طراحی و اجرا می شود.

فوم ضد حریق پلی اورتانی زتکس Zettex Fire Foam نوعـی فـوم ضد حریق جهت عایق‌کاری و مونتاژ است. که به مدت ساعت در برابر حریق مقاومت دارد و در طیف وسیعی از امور ساختمانی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. مانند: مونتاژ، درزگیری، پر کردن حفره‌ها و عایق‌کاری. ایـن فـوم بـا جـذب رطوبـت هـوا سـفت مـی‌شـود، عایق حرارت و سر و صدا است. و در عین حال، از قدرت چسـبندگی قـوی برخوردار است.. اسپری فوم پلی اورتان ضد آتش زتکس بـه سـطوح مختلفــی بــه غیــر از تفلــون، پلــی اتیلیـن و ســیلیکون مــی‌چســبد و همچنین بــه نــور خورشــید و اشــعه مــاورا بنفـش حسـاس است..

لازم به توضيح است. که در مواردي که مواد قابل اشتعال از مواد نفتي قطبي تشکيل شده باشند ، بايستي از فوم مقاوم در برابر حلالها است.فاده گردد. اساس عملکرد اين سيستم بدين گونه است. که در هنگام اطفاء ،سيستم آب و فوم را به نسبت معيني در يک تناسب ساز يا Propionerv ترکيب کرده و از طريق شبکه لوله کشي به نازلهاي نصب شده در محيط رسانيده و عمليات اطفاء را انجام مي دهد.



( Sale ) `s other