Sale foam In lalezar market

foam-1
foam-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



تجهيزات مورد است.فاده در سيستم اطفاء حريق بوسيله فوم تا حدودي مشابه تجهيزات سيستم اطفاء حريق به وسيله آب است. با اين تفاوت که در این سيستم ، علاوه بر مخازن آب از نازلهاي فوم ، شيرهاي اتوماتيک، پمپها . . . و مخازن مخصوص فوم است.فاده مي گردد.

فوم ضد حریق پلی اورتانی زتکس Zettex Fire Foam نوعـی فـوم ضد حریق جهت عایق‌کاری و مونتاژ است. که به مدت ساعت در برابر حریق مقاومت دارد و در طیف وسیعی از امور ساختمانی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. مانند: مونتاژ، درزگیری، پر کردن حفره‌ها و عایق‌کاری. ایـن فـوم بـا جـذب رطوبـت هـوا سـفت مـی‌شـود، عایق حرارت و سر و صدا است. و در عین حال، از قدرت چسـبندگی قـوی برخوردار است.. اسپری فوم پلی اورتان ضد آتش زتکس بـه سـطوح مختلفــی بــه غیــر از تفلــون، پلــی اتیلیـن و ســیلیکون مــی‌چســبد و همچنین بــه نــور خورشــید و اشــعه مــاورا بنفـش حسـاس است..

این سیستم از جمله سیستم های تولید فوم است. که ساده و از نظر اقتصادی به صرفه می باشد. نیروی لازم برای این پمپ از طریق یک توربین آبی کوپل شده که آب وارد آن شده و باعث چرخش توربین می شود، تأمین می گردد. این سیستم توانایی نصب بر روی تجهیزات فوم موبایل، اطفاء حریق مخازن، ماشین های آتش نشانی، آشیانه های فرودگاه ها و... را دارد.



( Sale ) `s other