implementation consultation foam In lalezar market

foam-1
foam-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



سیستم  Bladder Tank از دو مخزن که درون یکدیگر قرار می گیرند، تشکیل شده است.. برای اینکه مخزن داخلی بتواند انعطاف پذیر باشد، باید از جنس Thermo plastic ساخته شود. محتوی داخل مخزن داخلی معمولاً فوم می باشد. مخزن خارجی نیز از جنس کربن است.یل است. که این مخزن حاوی آب می باشد و باعث فشرده شدن مخزن حاوی فوم و خروج فوم از مخزن می شود. سیستم Bladder Tank گنجایش – لیتر را در حالت های افقی و عمودی داشته و توانایی تزریق فوم با گنجایش % و % را دارد. بخش تانک تحت فشار طبق است.اندارد ASME Seo. VIII طراحی و اجرا می شود.

لازم به توضيح است. که در مواردي که مواد قابل اشتعال از مواد نفتي قطبي تشکيل شده باشند ، بايستي از فوم مقاوم در برابر حلالها است.فاده گردد. اساس عملکرد اين سيستم بدين گونه است. که در هنگام اطفاء ،سيستم آب و فوم را به نسبت معيني در يک تناسب ساز يا Propionerv ترکيب کرده و از طريق شبکه لوله کشي به نازلهاي نصب شده در محيط رسانيده و عمليات اطفاء را انجام مي دهد.

کنسانتره فوم ماده اصلی تولید فوم است. و از نظر تنوع دارای گستره ی وسیعی می باشد که متناسب با نیاز سیستم انتخاب و طراحی می شود. فوم پس از تهیه باید به درستی در محل آتش سوزی توزیع شود. لوازم گوناگونی وجود دارد که با است.فاده از آنها توزیع مناسب فوم صورت می گیرد. این لوازم باید طبق نیاز انتخاب و طراحی شوند. این تجهیزات شامل موارد زیر می باشد:



( implementation consultation ) `s other