Rent generator In Islamshahr

generator-1
generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



) تنظیم کننده ولتاژ: تبدیل ولتاژ AC به جریان DC – تنظیم کننده ولتاژ را از بخش کوچکی از خروجی ولتاژ AC ژنراتور است. و به جریان DC تبدیل می‌کند. تنظیم کننده ولتاژ سپس جریان DC را تغذیه می‌کند که به عنوان سیم پیچ ثانویه است.اتور است. که به عنوان سیم پیچ محرک شناخته شده است..

گازهای اگزوز توسط ژنراتور از هر نوع موتور دیزلی یا گازوییلی خارج می‌شوند و شامل مواد شیمیایی به شدت سمی بودند که نیاز دارند بطور مناسبی مدیریت شوند. از اینرو، لازم است. تا سیستم اگزوز مناسبی وصل شوند تا ترتیب گازهای اگزوز را بدهند. اینجا نمی‌توان تاکید کافی بر بقایای سمی مونوکسیدکربن داشت که یکی از متداول‌ترین علل برای مرگ در مناطق تحت تاثیر طوفان بعد از آن است. که مردم تمایل دارند در مورد آن زمانی فکر می‌کنند که بسیار دیر شده است..

بسیاری از وسایل حمل و نقل سنگین مانند تراکتورها، اتوبوسها، کشتی ها، قطارهای مسافربری، ژنراتورهای بزرگ قابل حمل و نقل، بسیاری از مزرعه داران و وسایل کوچکتر از موتوهای دیزلی است.فاده می کنند. با این حال در برخی از کشورها است.فاده ی این موتورها در وسایل مسافربری که پر سروصدا، سنگین و دارای عملکرد خاص هستند و دارای سرعتی آهسته می باشند کاربرد زیادی ندارد. در حالت کلی این خودروها گرانتر از خودروهای بنزینی هستند . موتورهای دیزلی مدرن راه درازی را به همراه سیستم مستقیم تزریق توربو طی کرده اند و باید تحت فشار قرار بگیرد تا اختلاف بین موتورهای دیزلی و گازوئیلی را مشخص کند. در برخی از کشورها که مالیات سوخت دیزل بسیار ارزانتر از سوخت بنزین است. ، خودروهای دیزلی معروف تر می باشند. طرحهای جدیدتر به طور قابل توجهی تفاوت بین سوخت دیزلی و بنزینی را نشان می دهد. آزمایشگاه دیزل BMW در اتریش در مورد توسعه ی خودروهای دیزلی در صدر جهان قرار دارد. بعد از گذشت مدتها و با وجود تعداد اندک خودروهای دیزلی ، مرسدس بنز در قرن با حفظ کیفیت بالا به خودروهای دیزلی پیوست.



( Rent ) `s other